Nova oportunitat desaprofitada.
Els verds, obligats a guanyar a Terrassa per aproximar-se a les posicions de permanència, van caure per la mínima. Mancant quatre jornades per al final, la UEC hauria d’aconseguir els 12 punts que queden en joc per tenir les seves opcions.
Va sortir bé el Cornellà. En els primers 45 minuts l’equip va saber llegir el partit a la perfecció i, encara que va haver-hi fases de domini local, va generar perill sobre l’àrea del Terrassa. Javi Serra, amb un tret de falta (VÍDEO), i Izan, amb un tir molt llunyà (VÍDEO), van tenir les accions més destacades.
En els primers minuts de la represa, Bouba va protagonitzar una clara acció que va marxar fora per poc (VÍDEO). Per contra, minuts després d’aquesta oportunitat, els locals es van avançar amb un gran gol. Per sota en el marcador i amb la necessitat de sumar +3, Alberto Lopo va moure fitxa a la recerca d’una reacció que, per desgràcia, no va arribar.
Diumenge vinent, 13 d’abril (12:30h), la UE Cornellà rebrà el CF Badalona Futur al Nou Municipal.
- Declaracions post-partit d’Alberto Lopo: CLIC AQUÍ
FITXA TÈCNICA
Estadi: Olímpic de Terrassa
Competició: Jornada 30 – Segona Federació
Gols: 1-0 (Aythami, 55’)
Àrbitre: Fermín Rodríguez Pérez. Grogues a Morales, Martí i Sanchís (TER), i a Tomás, Izan i Bandaogo (UEC).
TERRASSA FC: Marcos, Diego (Sanchís, 66′), Borja, Siereveld, Palacios, Samu (Montani, 66′), Morales, Gallastegi (Martí, 66′), Jofre, Gil (Robert, 87′) i Aythami (Van Den Heerik, 75′).
UE CORNELLÀ: Miño, Bruno, Tomás (Ibai, 74′), Vilaplana, Jorge (Albert, 64′), Forcén (Boris, 45′), Ricard (Gerard, 85′), Izan, Serra (Bandaogo, 74′), Bouba i Alejandro.