UN SUBCAMPIONAT PER AL RECORD
El subcampionat a la Messi Cup projecta la UE Cornellà a escala internacional i es tradueix en un impacte extraordinari a les xarxes socials i als cercadors, amb milions de visualitzacions i un creixement rècord de la comunitat verd-i-negra.
La UE Cornellà ha estat una de les grans revelacions de la Messi Cup 2026. El Cadet A (U16) s’ha proclamat subcampió de la Copa Plata després d’arribar a la gran final, on ha caigut per 2-0 davant Newell’s Old Boys. Una fita històrica per al club, que ha estat l’únic representant estatal capaç d’arribar a una final en una competició que ha reunit 16 entitats de primer nivell mundial. Un èxit esportiu que ha situat el futbol formatiu verd al mapa internacional i ha generat una gran repercussió més enllà dels terrenys de joc.
L’impacte també s’ha fet notar a l’entorn digital. Segons estadístiques digitals, les cerques de ‘UE Cornellà’ han crescut un 300 % respecte a la setmana anterior i més d’un 5.000 % en comparació amb el mateix període de 2025. Argentina ha estat el país des d’on més s’ha buscat el club, per davant de Perú, Espanya, Brasil i Estats Units. També han augmentat un 110 % les consultes relacionades amb els partits de l’equip («UE Cornellà vs»), així com l’interès per la seva classificació.
Les xarxes socials han reflectit aquesta projecció internacional amb xifres extraordinàries. Durant la setmana del torneig, Instagram va registrar 3,8 milions de visualitzacions, un 178 % més que la setmana anterior, amb un 92% procedent de persones que no seguien el compte. En el conjunt dels darrers 30 dies, el contingut del club ha superat els 5,8 milions de reproduccions i ha arribat a més d’1,09 milions de persones. A més, durant l’octubre, la comunitat verd-i-negra ha crescut amb gairebé 6.500 nous seguidors nets. Unes dades que evidencien la capacitat de projecció de la UE Cornellà i el ressò internacional d’una fita que ja forma part de la història de l’entitat.